bg_image
Коментарі Вимкнено до Jacquemus 15 років: у чому секрет маркетингового успіху модного лейблу
Posted By

admin

Історія бренду має вирішальне значення для його успіху, і все починається з його засновника. Найперший допис в Instagram-акаунті Jacquemus був зроблений з особистого сімейного альбому дизайнера, і до сьогодні біографія виглядає так: «Мене звати Симон Порт Жакмюс. Я люблю синій і білий, смужки, сонце, фрукти, життя, поезію, Марсель і 80-ті».

В основі успіху лежить неймовірний підхід до управління спільнотою. «Jacquemus — це визначення бренду, народженого в соціальних мережах, що є ключовою частиною його актуальності та зв’язку. Для багатьох брендів соціальні мережі все ще залишаються лише додатком та одностороннім, статичним каналом. Надання соціальним мережам більшої динаміки та розміщення їх у центрі розвитку допоможе підвищити актуальність та залученість, якими й користується Jacquemus».

Бренд і людина повністю переплітаються. Проте, це ніколи не виглядає агресивним, бренд розвивається у власному темпі, що демонструється у дуже людяний спосіб. Це може бути новий офіс, наповнений сентиментальними предметами, або особисті цілі, такі як стати батьком; все пов’язано, але завжди повертається до бренду.

Джерело: https://mmr.ua/