Весна
лютий 2025
Starbucks і Sanrio об’єдналися, щоб відсвяткувати 50-річчя Hello Kitty, пропонуючи ексклюзивну лімітовану серію товарів і напоїв на основі яблук на 13 ринках Азіатсько-Тихоокеанського регіону.
Ексклюзивна колекція, яка буде представлена 10 вересня, включає сім предметів посуду для напоїв, шість лайфстайл-аксесуарів та напоїв з яблуком в стилі Hello Kitty.
Колекція відображає суть дружби, наповнену червоно-зеленими кольорами Hello Kitty і Starbucks і до неї увійшли керамічні чашки, пляшки для води, стакани з нержавіючої сталі, фартух, брелок для телефону та шнурок, щоб додати шарму Hello Kitty до повсякденних речей.
Вперше в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні Starbucks також представить чотири коробки з сюрпризами, доступні виключно в Малайзії, Сінгапурі та Тайвані. Вони містять крихітні кліпси для чашок у вигляді Hello Kitty та її маленького плюшевого друга-ведмедика Tiny Chum.
Джерело: https://mmr.ua/
CHILDREN'S FASHION FAIR (CFF) – це найбільша в Україні спеціалізована виставка дитячої моди формату "бізнес для бізнесу". Виставка для тих, хто виробляє та продає дитячий одяг та взуття. Виставка проводиться двічі на рік: навесні - одночасно з виставкою товарів для дітей BABY EXPO та восени. 3 1996 року до 2018 року проводилась під назвою Baby Fashion. CHILDREN'S FASHION FAIR стала першою в Україні b2b виставкою в сфері дитячої фешн-індустрії.
ВІДВІДАТИ ВИСТАВКУ