bg_image
Posted By

admin

По всьому світу ритейлери кажуть, що зараз зосереджені на закладанні фундаменту для майбутнього успіху. Головне – визначити пріоритети дій та інвестицій. Вони виділяють п’ять основних напрямків:

– Подолання інфляційного тиску і скорочення витрат. Зокрема, зниження витрат за допомогою впровадження нових технологій, включаючи штучний інтелект, навіть якщо це супроводжує більший період окупності.

– Підвищення стійкості ланцюга поставок. Менше половини ритейлерів можуть похвалитися ефективним подоланням збоїв у логістиці. З цією метою кожен четвертий прагне придбати логістичні активи.

– Стати більш екологічно стійким. У відповідь на інтерес споживачів і нормативні зміни надається пріоритет питанням ESG – набору стандартів які соціально відповідальні інвестори використовують для перевірки потенційних інвестицій.

– Збільшення частки ринку. Існує непохитне прагнення стимулювати розвиток бізнесу шляхом збільшення частки ринку в різних регіонах.

– Збереження або збільшення операційної маржі. Змінні ринкові умови та триваючий інфляційний тиск створюють додатковий стимул реінвестувати у свій бізнес.

Управління інфляційним тиском і зниження витрат є головним пріоритетом. Попри ознаки того, що інфляція відступає, індекс глобального добробуту показує втрату покупцями фінансової сили. Можливо, велика частина споживачів досягли своїх меж через підвищення цін і розтягування бюджету. Багато хто перейшов до дешевших брендів або продуктів ВТМ у відповідь на зміни вартості життя. У той же час світова економіка, яка в останні роки більше зосереджувалася на торгівлі товарами та споживанні через пандемічні обмеження, повертається до споживання послуг.

Тому ритейлери мають оцінити потенційний тривалий вплив високих цін, бо нижчі ціни будуть сильнішим фактором купівлі, аніж лояльність до бренду чи його стійкість.

Джерело: https://rau.ua/