bg_image
Коментарі Вимкнено до Як аналізувати аудиторію та формувати пропозицію
Posted By

admin

Правильно визначити свою аудиторію та сформувати пропозицію, яка точно зацікавить клієнта — це значна частина успіху будь-якого бізнесу. Є кілька факторів, врахування яких допоможе зробити це більш ефективно.

Розуміння та сегментація аудиторії. Перший крок до успіху — зрозуміти “болі” та потреби своєї аудиторії. Демографічних показників та інших загальних критеріїв мало — потрібно зрозуміти їхню психологію та логіку при прийнятті рішень, на які фактори вони опираються, обираючи між товарами чи послугами. Найкраще рішення тут — адаптація продукту під конкретні потреби.

Також варто розуміти, що цільова аудиторія ніколи не буде однорідною, тому потрібно сегментувати її та формувати відповідний меседж для кожної групи. Це дозволить розширити діапазон пропозиції та збільшити масштаби продажів.

Ціна — це про сприйняття. Для того, аби вдало підібрати цінову пропозицію, потрібно розуміти, якими фінансовими поняттями оперує аудиторія. Варто спробувати дізнатися, де починається планка “надто дорого” та на якому рівні встановлено розуміння “дешево, отже, неякісно”.

Лише розуміючи ці фактори, можна сформувати цінову пропозицію таким чином, щоб отримати прибуток та запропонувати аудиторії оптимальне, на її погляд, рішення. Ціна — це не лише про цінність продукту чи послуги, а й про те, яку цінність в них вкладає сама аудиторія.

Не варто змагатися з конкурентами — натомість пропонуйте унікальність. Всім подобається почуватись особливими, тож цільова аудиторія будь-якого бізнесу не стане винятком з цього правила. Будьмо відвертими — зараз майже не існує товарів чи послуг, які є єдиними у своїй ніші, проте люди часто проявляють вірність у виборі певних брендів або компаній.

Тож підприємцям варто спробувати не брати участі у гонитві з конкурентами, яка потребує багато часу, сил та ресурсів. Натомість слід запропонувати аудиторії стати частиною спільноти та можливість вийти за рамки статусу “покупець”.