bg_image
Коментарі Вимкнено до Що таке GTD і про що говорить правило двох хвилин
Posted By

admin

Getting Things Done або GTD — це методика підвищення особистої ефективності, створена консультантом у питаннях управління часом і особистою продуктивністю Девідом Алленом. В однойменній книзі він описав кілька простих, але ефективних звичок, які допомагають знизити рівень прокрастинації, встигнути зробити більше справ за менший проміжок часу і в цілому працювати ефективніше.

Правило двох хвилин — одна з методик, створених Девідом. Її суть проста: якщо виконання якоїсь справи займе у вас менш як дві хвилини, потрібно виконати її в той момент, коли ви вперше про неї подумали. Іншими словами, якщо ви прийшли з вулиці у дощовий день і з вашого взуття натекла вода, варто прибрати її відразу ж, не відкладаючи на потім.

Справа в простій математиці: щоб створити нагадування, згадати про невелику справу пізніше або просто залишити її у пам’яті, вам знадобиться набагато більше часу, енергії та інших ресурсів, аніж за умов виконання її тут і зараз.

Чому вам необхідно ввести це правило у свою рутину:

– відкладені завдання викликають стрес і створюють напругу в організмі;

– стрес підвищує кортизол, через що страждає наша концентрація та загальний моральний стан;

– купа справ, які потрібно тримати в пам’яті, провокують прокрастинацію;

– відкладання невеликих задач може викликати почуття вини і невдоволення;

– все це знижує концентрацію та ефективність роботи.

Приклади використання правила 2 хвилин на роботі:

– дайте відповідь на електронний лист або повідомлення в чаті;

– надішліть проєкт на оцінку або дайте її іншому;

– запитайте про відгук про свою роботу;

– уточніть деталі задачі одразу після її отримання;

– конспектуйте зміст доповіді замість того, щоб пізніше переглядати запис.

Джерело: https://genius.space/