bg_image
Коментарі Вимкнено до 5 типових проблем у маркетингу компаній
Posted By

admin

Чому ваш маркетинг не працює, як слід? Можливо саме через ці помилки.

1. Немає маркетингу взагалі. Іноді бізнес живе за рахунок лише постійних клієнтів або “сарафанного радіо”, і цього ніби достатньо. Проте це ризиковано. Бо коли раптом почнеться брак клієнтів, у вас не буде перевіреної системи маркетингу, яка б могла регулярно залучати нових клієнтів.

2. Немає аналітики. Коли компанія не має даних про те, як працювала лідогенерація в попередній рік або кілька років, складно прокласти маршрут від того, як є, до того, як хочеться. Як можна збільшити лідогенерацію, якщо невідомо, як у компанії лідогенерація працює зараз і як працювала кілька років тому?

3. Немає правильної постановки цілей. Нерозуміння причинно-наслідкового зв’язку в постановці цілей — це одна з великих проблем малого та середнього бізнесу. Коли власник ставить велику мету для бізнесу, він має розуміти, що відповідальність за її виконання несуть різні відділи. Маркетинг виконує свою частину: знаходить клієнта і приводить в компанію. Але маркетинг не впливає на клієнта протягом усього життя в компанії.

4. Маркетингові процеси ніхто не контролює. Недостатньо просто виділити бюджет на просування і поставити задачу. Потрібно контролювати результати, аналізувати і, за потреби, коригувати стратегію.

5. Лідів генерує лише один канал. Не так важливо, який саме цей канал, тривожна ситуація в тому, що він єдиний. Мати один робочий канал лідогенерації та втратити його — це втратити бізнес. Подбайте про те, аби хоча б 50% клієнтів приносив інший канал.